 |
Amsterdam Wrocław Forum mieszkańców osiedla Amsterdam we Wrocławiu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwkowa
Administrator
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: klatka D
|
Wysłany: Wto 16:24, 20 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ja chcę, tak samo jak chciałam ostatnio. Do dziś pamiętam zeszłoroczne łaskawe "niech się Pani cieszy, że nie obniżamy" jednego z sąsiadów i falę wstydu jaka mnie wtedy zalała. Niesmak pozostał do dziś.
BTW ogółem zaliczka na koszty utrzymania nieruchomości spada z 4,97 zł do 4,85 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrmagiczny
Dołączył: 28 Paź 2016
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Wto 20:07, 20 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
@Oliwkowa - pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Nie uważam, ze przez rok było zrobione cokolwiek, za co zarządca miałby dostać 30% podwyżki. Gdyby wnioskowała o podwyżkę, której wysokość wynosiłaby +/- wskaźnik inflacji (przypominam: aktualny to 1,40%) - ok, mogę to zrozumieć i zagłosować za.
Zarządca wykonuje swój zakres obowiązków i w związku z podwyżką o TRZYDZIEŚĆI TYSIĘCY złotych rocznie nie zacznie wykonywać ich więcej.
Natomiast, jeśli jesteś przekonana o sluszności podwyązki dla zarządcy, chętnie wysłucham Twoje argumenty.
PS Pozdrawiam sasiada, który w zeszły roku powiedział "niech się Pani cieszy, ze nie obniżamy" - mnie osobiście nie zalała fala wstydu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mrmagiczny dnia Wto 20:12, 20 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janek
Dołączył: 26 Gru 2016
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 17F
|
Wysłany: Wto 20:11, 20 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
ja się zgadzam z MrMagiczny. Ponadto, z tego co mi wiadomo (stan na połowę ubiegłego roku) mamy najdroższego zarządce w mieście. Dlaczego mamy jeszcze więcej dokładać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janek
Dołączył: 26 Gru 2016
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 17F
|
Wysłany: Wto 22:55, 20 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Oliwkowa napisał: | Ja chcę, tak samo jak chciałam ostatnio. Do dziś pamiętam zeszłoroczne łaskawe "niech się Pani cieszy, że nie obniżamy" jednego z sąsiadów i falę wstydu jaka mnie wtedy zalała. Niesmak pozostał do dziś.
BTW ogółem zaliczka na koszty utrzymania nieruchomości spada z 4,97 zł do 4,85 zł. |
a jeśli utrzymamy na obecnym poziomie, to będzie 4,75 - po co przepłacać/płacić jak nie ma widocznego zysku z wydanych pieniędzy?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukkoss
Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klatka D
|
Wysłany: Czw 8:16, 22 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
no to czas powstać z kolan i w końcu się odezwać...
ja też nie jestem za tym, żeby (tak jak w tamtym roku) podnieść wynagrodzenie dla Zarządcy...
wydaję mi się nawet, że w tym roku zostało o wiele mniej zrobione niż w zeszły...
Pewnie dlatego, że sami zdecydowaliśmy się na zmiany np. firmy sprzątającej i ochroniarskiej, co nie do końca było po nosie Administracji. Jak nowe firmy średnio wywiązują się z obowiązków (słabe sprzątanie czy znikoma ochrona), a zgłaszamy to do Zarządcy - wydawać by się mogło, że nic z tym nie zostało zrobione...
Przy akcji z zepsutą bramą na parking -1 i swobodnym parkowaniu samochodów na miejscach do tego nie przeznaczonych przez osoby nie posiadające zezwolenia wogóle na parkowanie, również jakby była cisza...
Ostatnio mam wrażenie, że próbuje nam się wmówić, że sami sobie jesteśmy winni zaistniałej sytuacji... a przypominam, że nie chcieliśmy zmienić ww. firm na inne, tylko nie zgadzaliśmy się na zaproponowane przez nich podwyżki, które były zbyt duże...
Również tak jak MrMagiczny nie słyszałem, przytoczonego zdania przez Oliwkową... ale nawet jakbym słyszał, to pewnie bym się z osobą zgodził...
Teraz zabawię się we Wróżbitę Macieja i powiem, że na spotkaniu 28.03.2018 r. nic nie ustalimy... Pani Kamila się obrazi, że będziemy wnosić sprzeciw co do podwyżki wynagrodzenia dla Zarządcy i wszyscy wyjdziemy z wiedzą jak z przed spotkania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SophieMock
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 17e
|
Wysłany: Pią 11:04, 23 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Witajcie,
dołączę się do dyskusji
Po pierwsze niestety nie możemy uczestniczyć w zebraniu, ponieważ Dziedziczka ma o 19:00 pierwsze zajęcia na basenie, a wiemy, że spotkanie nie skończy się przed 21 (TaK BĘDZIEMY MUSIELI PONIEŚĆ KOSZTY DODATKOWEGO WYNAJMU SALI....)
Ja podtrzymuję moje zdanie z zeszłego roku - nie ma konieczności podnoszenia wynagrodzenia aż o 30 % - max 5gr możemy, zgodnie z naszymi ustaleniami z zeszłego roku, że dajemy sobie szansę.
Druga rzecz mnie zastanawia - skąd takie nieoszacowanie na wodzie i ogrzewaniu części wspólnych - 44 tysiące??
Trzecia sprawa - czy istnieje opcja, żeby uchwały były podejmowane po prostu większością?? bo w obecnej sytuacji nigdy nic nie ustalimy
Czwarta sprawa - co z funduszem remontowym - umarł???
Jeśli moglibyście poruszyć te tematy
pozdrawiam
Asia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukasz
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: klatka C
|
Wysłany: Sob 2:19, 24 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
No to parę słów ode mnie:
na temat podwyżki wynagrodzenia do kwoty 95584 rocznie brutto, co daje kwotę 7965 brutto miesięcznie - nie bedę się rozwodził.. niech każdy to sam oceni
punkt drugi: planowane koszty utrzymania czystości: 72000? podpisana umowa z fuksem opiewa na 5350 złotych miesięcznie, co rocznie daje 64200... robimy bufor?
woda... i nie znajduje słów podziwu dla tego co tu się stało... to jest równie odkrywcza jak energia elektryczna w zeszłym roku...
rozliczenie na 9 i pół miesiąca 2016 roku wyniosło 20548 złotych - za rok 2017 koszty wyniosły 50270!! co stanowi niemal 100% wzrost kosztów - nikt tego nie monitorował? nic niepokojącego nie było znowu widać?
stawka 0,12 ustalona w zeszłym roku od metra kw miała spowodowac że suma zaliczek odnośnie wody i ogrzewania częśći wspólnych wyniesie 16000 rocznie, tymczasem w rozliczeniu tegorocznym po stronie wody przychody wyniosły zaledwie 6000 - proponowane podniesienei stawki ma zapewnić dochód na poziomie 45000 - czyli już na wstępie bedzie to o 5000 mniej niż bieżące roczne potrzeby...
Co do energii elektrycznej to pozostaje pytanie, jak to się stało, że przez cały 2017 rok zużylismy mniej energii elektrycznej niz przez 8 i pół miesiąca 2016 roku? różnica in plus 13000... czy sama wymiana włączników czasowych zrobiła juz robotę?
czy ktoś moze mi przypomnieć na czym polega właściwie utrzymanie nieruchomosci wspólnej w garażach i czemu to kosztuje 100000?
fundusz remontowy chyba istnieje gdzies w postaci zeszłorocznej uchwały, która nie przeszła...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SophieMock
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 17e
|
Wysłany: Nie 21:45, 25 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Moi drodzy,
tak do przemyślenia w odniesieniu do stawki dla zarządcy, po dzisiejszej awarii prądu.
Ja rozumiem, że awaria zdarzyła się w niedzielę, rozumiem, że praca zarządcy naszego budynku do najłatwiejszych nie należy - bo ciągle ktoś coś chce od zarządcy.... Natomiast nie rozumiem - odpowiedzi -> "w takich sytuacjach to proszę dzwonić do ochrony". Skoro tak - to może zamiast zarządcy, przekazy kompetencje ochronie i podnieśmy stawkę...
(Wystarczyłoby odpowiedzieć - "zorientuję się w temacie")
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janek
Dołączył: 26 Gru 2016
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 17F
|
Wysłany: Nie 21:47, 25 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
SophieMock napisał: | Moi drodzy,
tak do przemyślenia w odniesieniu do stawki dla zarządcy, po dzisiejszej awarii prądu.
Ja rozumiem, że awaria zdarzyła się w niedzielę, rozumiem, że praca zarządcy naszego budynku do najłatwiejszych nie należy - bo ciągle ktoś coś chce od zarządcy.... Natomiast nie rozumiem - odpowiedzi -> "w takich sytuacjach to proszę dzwonić do ochrony". Skoro tak - to może zamiast zarządcy, przekazy kompetencje ochronie i podnieśmy stawkę...
(Wystarczyłoby odpowiedzieć - "zorientuję się w temacie") |
ale jakiej odpowiedzi? możesz rozwinąć temat? Awaria była w Tauronie w sporym regionie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukasz
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: klatka C
|
Wysłany: Pon 12:13, 26 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
mnie bardziej interesuje, czy poprzednia sytuacja z brakiem prądu nie zakończyla się tym, że mieszkańcy mieli dostać klucze do bram wejściowych?
ja się bardzo cieszę, że ochrona zadziałała i otworzyła bramy... dzięki czemu można było wejść do domu.... drugiej strony... bramy wejściowe stały otworem dla wszystkich...
miały być klucze czy nie? niech ktoś dobry przypomni...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SophieMock
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 17e
|
Wysłany: Pon 13:31, 26 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Generalnie chodziło mi o stwierdzenie p. Kamili, że jak coś się dzieje na budynku to mamy dzwonić do ochrony...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brambor
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:27, 28 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Czy możecie potwierdzić szczegóły dzisiejszego spotkania Wspólnoty? Miejsce, godzina, itp, bowiem ktoś uprzejmy zerwał wszystkie kartki informujące o spotkaniu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janek
Dołączył: 26 Gru 2016
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 17F
|
Wysłany: Śro 14:30, 28 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Tam gdzie ostatnio, o 17
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mk
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:01, 28 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Na mailu bylo tez info:
"Zarząd Spółki „AQUA SERWIS” S.A. stosownie do art. 30 Ustawy o własności lokali z dnia
24 czerwca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. nr. 80, poz. 903) serdecznie zaprasza
Państwa na zebranie sprawozdawcze Wspólnoty Mieszkaniowej AMSTERDAM, które odbędzie
się w dniu 28 marca 2018 r. o godzinie 17.00 w Biurowcu CUPRUM NOVUM przy ul. Generała
Wł. Sikorskiego 2-8 we Wrocławiu: sala konferencyjna CUPRUM."
My dzisiaj nie damy rady dotrzeć, mamy po cichu nadzieję, że ktoś wrzuci streszczenie najciekawszych fragmentów na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|